FAQ – Spørgsmål og svar

Hvordan finder jeg standen på tøjet inden jeg køber det?
Standen på tøjet er tydeligt markeret. Tøjet kategoriseres i følgende 4 grupper:

  • Ny med mærke
  • Helt som ny
  • Næsten som ny
  • God men brugt
    For mere information om kvaliteten kan du læse mere om kvalitet og stand.

Skal jeg betale fragt flere gange, hvis jeg køber fra flere forskellige sælgere i samme ordre?
Nej, da alt tøjet sendes samlet fra ét sted, vil der kun være en fragtudgift pr. ordre.

Hvem sender tøjet?
Det er Børnefund, der sørger for, at varerne pakkes og sendes.

Kan jeg returnere min ordre?
Ja, du har altid 14 dages returret. Du kan læse mere om din returret her.

Hvad hvis jeg modtager en defekt vare?
Hvis du modtager en vare med fejl eller mangler, skal du blot læse vores information om reklamation her.

Kan jeg hente mine varer i butik?
Vi har ikke en fysisk butik, men hvis du ønsker at afhente dine varer i Ringsted, kan du skrive det som en kommentar til din ordre. Vi kontakter dig derefter via telefon eller mail for at aftale nærmere.

Hvad er leveringstiden?
Vi leverer normalt inden for 1-3 hverdage, afhængigt af antal ordrer på dagen og fragtfirmaet. Vi stræber altid efter at levere så hurtigt som muligt.

Hvordan holder jeg mig opdateret om nye varer?
Vi arbejder på at oprette et nyhedsbrev, så du kan få information om nye varer og tilbud. Hold øje med vores hjemmeside for opdateringer!